Laman Informasi Isu Pendidikan Dan Prinsip Perakaunan

Koleksi Soalan Percubaan STPM

Pinjaman Peribadi Koperasi Murabahah
Hingga RM100,000 khas untuk kakitangan kerajaan dan badan berkanun

 
 
STPM 2009 PERLIS
BM [K1][K2][SKEMA BM1][SKEMA BM2]
B ARAB[
K1][K2][SKEMA BA1][SKEMA BA2]
EKONOMI[
K1][K2
]
GEOGRAFI[
K1][K2][SKEMA GEO1][SKEMA GEO 2
]
PENG AM[
K1][K2]

PENG PERNIAGAAN[
K1][K2][skema k1]
SEJARAH [
K1][K2][SKEMA SEJARAH 1][SKEMA SEJ 2]
SENI VISUAL[
K1][K2][SKEMA K1][SKEMA K2]
SYARIAH[
K1][K2][SKEMA K1][SKEMA K2
]
USULUDIN[
K1][K2][skema k1][skema k 2
]
KESUSASTERAAN MELAYU[
K1][K2][skema k1][skema k2]

SASTERA[
K2]
 
STPM 2009 N.SEMBILAN
PENG PERNIAGAAN[ K1 ][K2][skema K1]
SEJARAH Soalan dan Skema

STPM 2008 JOHOR

PERLIS STPM 2008 TRIAL PAPERS
 
Pengajian Am 2


KELANTAN STPM 2008 TRIAL PAPERS


About these ads

Comments on: "Koleksi Soalan Percubaan STPM" (23)

  1. nape ssh sngt nk dptkan trial dari kelantan eh???

  2. kannaboyforever said:

    sesiapa yg ada geografi 1 & 2 dengan skema jawapannya terutamanya dari KL, Penang, Selangor, negeri sembilan ,pahang, terengganu dan johor tolong sediakan dalam ini yah!

  3. sape ada kertas soalan sastra melayu.? tolongla weh. soalan kelantan n tganu pun ssh btl nak dapat. huhu

  4. kalu bleh tolong sediakan skali skema jawapan trial p.a dari kelantan.

  5. weh, aku pun xdpt soalan kelantan la….

  6. knpe payh sgt nk download soalan sabah n kelantan??????sape ada soalan negri2 len.>.tlg ar letk kt snie??//

  7. mane kerajaan neg t’ganu n kelate nk bg dok..kebanyakan diowg yg gubal soklan. rakyat neg die je yg nk bjaye

  8. aku ada soalan klantan coz aku orang klantan

  9. adoi..pening pale aku carik soalan pengajian perniagaan 1.dahla kne cari soalan and wat buku skrap.skg ni baru dapat negeri perlis ngan n9.

  10. knp x soalan dri kelantan???
    pls bg la soalan dri kelantan

  11. soalan sejarah stpm semua tamadun..tolongla mane nk dpt soalan tu

  12. sesiapa yang mempunyai nota serta soalan-soalan sastera kertas 1 dan 2 stpm tolonglah letak kat sini………..t.kasih………….

  13. npe ssah no nk dwlond,,,

  14. knapa ssah sgt nak dpt trial terengganu 2009..!?

  15. soklan from trengganu x de ke?

  16. thun 2010 mner nyer……..pyoh laaaaaaaa

  17. kenapa xda soalan dri trgganu… dan boleh tak bagi soalan sejarah yang lain…sebab kebanyakan soalan yang disediakan ni sya dah lihat byk kali dah.

  18. Assalamualaikum, sesiapa yang boleh bagi soalan trial exam ahun 2010 daripada negeri – negeri, contohnya negeri sembilan, perlis, kelantan ,terengganu,melaka dan lain – lain?… Terima kasih..:;))

  19. sape ada soalan geografi dari negeri melaka tuk trial stpm btaw bleh x????? geografi fizikal dan manusia…..

  20. ct_zaineh said:

    tlg sy blh? kami bdk sabah moe kn cntoh soalan percubaan sume negeri ekonomi,sejarah,bm n p.am

  21. salam.
    terima kasih atas perkongsian

  22. daniel zul said:

    salam,,tq!

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

%d bloggers like this: