Laman Informasi Isu Pendidikan Dan Prinsip Perakaunan

UPSR 9 hingga 11 September, aDIK YAng Last “Helmy Harnain” Good Luck

PMR dari 13 hingga 17 Oktober

STAM pada 20, 21, 22, 28 dan 29 Oktober,

SPM dari 12 November hingga 6 Disember.

Buat anak murid saya Kelas 5 Bijaksana saya doakan kalian berjaya dalam SPM 2008 terutama subjek prinsip perakaunan..

jadualspm2008

STPM dari 12 November hingga 4 Disember Jadual Waktu STPM 2008

Buat anak murid saya Kelas 6A1 dan 6A2 saya doakan juga kalian berjaya dalam subjek Pengajian Perniagaan pada 25 November 2008. Saya percaya kalian boleh lakukan yang terbaik…..

Tarikh cuti akhir tahun persekolahan ialah 14 November 2008.

Comments on: "JADUAL PEPERIKSAAN UPSR, PMR, SPM DAN STAM 2008" (4)

  1. hai semua…
    bgs la lman web nie..

  2. zakiah salleh said:

    Salam,
    Tarikh UPSR 2009 8~10 @ 9~11 sept?

  3. nur sakinah said:

    upsr 2009 bile ye?8-10/9-11?

  4. Salam Sakinah,

    Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) adalah pada
    8 – 10 September 2009.

    Jadual Peperiksaan UPSR, PMR, SPM, STAM, STPM 2009

Tinggalkan Jawapan

