Laman Informasi Isu Pendidikan Dan Prinsip Perakaunan

Kalendar Persekolahan Tahun 2009

Kumpulan A
Penggal Cuti dan Hari Persekolahan Mula Akhir Hari
I Hari Persekolahan 04.01.2009 31.01.2009 20
Hari Persekolahan 01.02.2009 28.02.2009 20
Hari Persekolahan 01.03.2009 12.03.2009 10
Cuti Pertengahan Penggal 13.03.2009 21.03.2009 9
Hari Persekolahan 22.03.2009 31.03.2009 8
Hari Persekolahan 01.04.2009 30.04.2009 22
Hari Persekolahan 01.05.2009 28.05.2009 20
Cuti Pertengahan Tahun 29.05.2009 13.06.2009 16
II Hari Persekolahan 14.06.2009 30.06.2009 13
Hari Persekolahan 01.07.2009 31.07.2009 22
Hari Persekolahan 01.08.2009 20.08.2009 15
Cuti Pertengahan Penggal 21.08.2009 29.08.2009 9
Hari Persekolahan 30.08.2009 31.08.2009 2
Hari Persekolahan 01.09.2009 30.09.2009 22
Hari Persekolahan 01.10.2009 31.10.2009 21
Hari Persekolahan 01.11.2009 19.11.2009 15
Cuti Akhir Tahun 20.11.2009 02.01.2010 44
Jumlah 288
Jumlah Hari Persekolahan Termasuk Cuti Am 210
Jumlah Hari Cuti Penggal 78
Kumpulan B
Penggal Cuti dan Hari Persekolahan Mula Akhir Hari
I Hari Persekolahan 05.01.2009 31.01.2009 20
Hari Persekolahan 01.02.2009 28.02.2009 20
Hari Persekolahan 01.03.2009 13.03.2009 10
Cuti Pertengahan Penggal 14.03.2009 22.03.2009 9
Hari Persekolahan 23.03.2009 31.03.2009 7
Hari Persekolahan 01.04.2009 30.04.2009 22
Hari Persekolahan 01.05.2009 29.05.2009 20
Cuti Pertengahan Tahun 30.05.2009 14.06.2009 16
II Hari Persekolahan 15.06.2009 30.06.2009 12
Hari Persekolahan 01.07.2009 31.07.2009 22
Hari Persekolahan 01.08.2009 21.08.2009 15
Cuti Pertengahan Penggal 22.08.2009 30.08.2009 9
Hari Persekolahan 31.08.2009 1
Hari Persekolahan 01.09.2009 30.09.2009 22
Hari Persekolahan 01.10.2009 31.10.2009 22
Hari Persekolahan 01.11.2009 20.11.2009 15
Cuti Akhir Tahun 21.11.2009 03.01.2010 43
Jumlah 285
Jumlah Hari Persekolahan Termasuk Cuti Am 208
Jumlah Hari Cuti Penggal 77
Kumpulan A Kumpulan B
  • Kedah
  • Kelantan
  • Terengganu
  • Perlis
  • Pulau Pinang
  • Perak
  • Selangor
  • Negeri Sembilan
  • Melaka
  • Johor
  • Pahang
  • Sabah
  • Sarawak
  • Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
  • Wilayah Persekutuan Labuan
  • Wilayah Persekutuan Putrajaya

Comments on: "TAKWIM PERSEKOLAHAN TAHUN 2009" (10)

  1. Assalammualaikum….

    Wah…. Maklumat yang baguz di gunakan oleh kami. Maklumlah nak susun program – program remaja jempol. So jangan lupa selalu2 singgah kat rumah kami di http://www.anugerahremajaperdana.blogspot.com

    Leh singgah makan cendol.

    Kirim salam budak2 lui……

  2. ada x tarikh2 cuti hari pelepasan am untuk 2009 ? bukan apa, senang nak budget cuti untuk baalik jenguk mak kat kg.

  3. Waalaikumsalam..

    Terima kasih singgah. Dah singgah dah rumah tuan. Rupanya berjiran la kita ye.. Macam kenal je admin nya. apa@ pun singgah la lagi.

  4. he…he..he…. insyallah…..

  5. terima kasih la tuan tulis, senang rasa hati saya bila dah dapat tarikh2 cuti ni..bolehlah sesuaikan masa dgn kelas tambahan, masa kulaih dan masa untuk famili..

  6. saniah samsudin said:

    blh beritahu mana nak dapat senarai cuti umum negeri Melaka untuk tahun 2009?

  7. bagi senarai cuti umum negeri melaka pun boleh klik pada header diatas pada tajuk “CUTI UMUM 2009 KLIK DISINI”.
    Laman tersebut ada semua cuti umum semua negeri di Malaysia 2009.

  8. SMKLB THE BEST..

  9. SAalam. Ada tak takwim persekolahan 2010. Urgent sbb nak book ticket to overseae. Thank You.

  10. Salam.. Maaf. takwim persekolahan 2010 tidak ada. Mungkin oleh hubungi KPM sendiri.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: