Laman Informasi Isu Pendidikan Dan Prinsip Perakaunan

rayuan

Untuk E-rayuan sila klik digambar diatas.

Comments on: "Sistem E-Rayuan Atas Talian Ke Sekolah Berasrama Penuh Tingkatan 4 Sesi 2009" (4)

  1. saya berminat ke sekolah teknik kerana saya mempunyai kebolehan dalam kemahiran aoutomotif & berpengalaman dan sesuai dengan kebolehan saya

  2. saya berminat ke maktab rendah sains mara kerana saya ingin hidup berdikari dan dapat peluang yang cerah untuk melanjutkan pelajaran ke universiti.

  3. e-rayuan untuk ke ting 1 on line tak ade ke? bagaimana nak buat e-rayuan?

  4. saya ingin masuk ke SMT kerana saya berminat dalam bidang automotif..jika dibenarkan saya sangat berharap dapat memasuki SMT SHAH ALAM..saya sangat merayu agar permohonan ini diterima kerana saya ingin belajar hidup berdikari…

Tinggalkan Jawapan

