Laman Informasi Isu Pendidikan Dan Prinsip Perakaunan

Semua guru dan pelajar sekalian. Disini saya serta beberapa soalan percubaan Bahasa Arab Komunikasi PMR sebagai rujukan dan pengukuhan semua.

Trial BAK PMR 2008

Trial BAK PMR 2009

sumber:  Juwani Blog

Comments on: "Soalan Percubaan Bahasa Arab Komunikasi PMR" (3)

  1. Assamualaikum…
    Saya nak ucapkan terima kasih kepada tuan tulis kerana melalui blog ini saya dapat download trial bak negeri2. Semoga tuan tulis mendapat ganjaran setimpalnya dari Allah.

  2. Salam
    Sama-sama. manafaatkanlah..

  3. terima kasih sangat2.
    saya mmg tak taw maner nak cari soalan bak. alhamdulillah tuan ader download soalan tersebut. kerana saya tidak dapat jpe soalan bak selain dari tuan punyer.

Tinggalkan Jawapan

